Onlangs stapte er een vrouw in de Human Design in Business Training die met mij deelde waarom ze met mij wilde werken. Ze was al heel lang op zoek naar een Human Design coach die het ook kon combineren met business. Die vond ze in mij. Ze had ook een sacrale ja op de opbouw van de training. Waar ze aanvullend helemaal op aan ging was mijn kundigheid: ‘jij hebt het vermogen om zaken heel duidelijk uit te kunnen leggen in combi met voorbeelden. En ik hou van de coachcalls: daarin zie ik echt jouw gave. Je plopt in het moment op met suggesties en ideeën. Dan ben je zo concreet toepasbaar’. Ze schreef ook dat mijn blogs haar zeer boeien precies om deze reden: dat het zo toepasbaar was. Ik vond dit een hele mooie ingang om een blog te wijden aan hoe je Human Design toepasbaar kunt maken in je bedrijf. Want dat is wat ik voor jou wens: dat het vóór je gaat werken, en daarvoor heb jij wel echt in beweging te komen. Deze blog gaat je daar vast bij helpen.

Van kennis naar belichaming in jouw Human Design

Ik vond het natuurlijk een eer om deze mooie woorden te mogen ontvangen. Dat was prachtige erkenning voor mij als Projector. Ze schreef ook tussen haakjes over het stuk dat mijn suggesties en ideeën tijdens de coachcalls zo oppoppen en dat ik dan altijd zo concreet en toepasbaar ben, dat dit mijn efficiëntie is. Efficiëntie is een van de krachten van een Projector en dus ook van mij. Net als dat mijn kracht bij die afstemming ligt vanuit mijn 20-57 kanaal: ik krijg allemaal downloads door (57) die ik in het moment mag delen (20). Hihi, en terwijl ik dit schrijf krijg ik weer een download: ik ben eigenlijk gewoon een soort business orakel.

Tijdens mijn coachcalls stem ik mij inderdaad altijd af op de deelnemers, en dan komt er download na download. Dit doe ik ook in de Q&A die je bij de readings kunt boeken. Er komt dan zo veel tot mij waarbij ik ook zo het goud van de ander zie en voel, dat ik niets liever doe dan dit praktisch en toepasbaar met ze te delen zodat ze echt stappen kunnen gaan zetten in hun bedrijf. Die stappen bied ik ze aan. Want dat is wanneer Human Design echt vóór je gaat werken: als je ermee in beweging gaat komen. Als je ermee gaat spelen en experimenteren. Zodat het van kennis naar belichaming gaat. 

Ik had namelijk ook ooit niet door dat dit mijn kracht was, en was er toen ook nog lang niet zo op afgestemd als dat ik nu ben omdat er nog veel conditionering op zat. Nu die weg is, en ik aligned ben in dit intuïtieve kanaal (20-57), zie en voel ik wat voor enorme kracht dat van mij is. Dat hier inderdaad echt mijn kundigheid ligt. En dat ik mijn deelnemers dus enorm kan dienen met deze kracht om hen verder te helpen in hun business. Er is voor mij in business niets mooiers dan dat: ondernemers gidsen naar hun goud. Ze weten ook dat hier mijn kracht ligt en willen in de training dus juist ook dat ik op ze afstem. Ik voel dan op zo’n diep niveau dat ik mag dienen. Puur door mijn eigen design te belichamen en aligned te zijn.

Om jou te helpen aligned te raken in jouw Human Design in jouw bedrijf, en dat je echt ermee aan de slag gaat en stappen gaat zetten, heb ik een paar fijne concrete en toepasbare strategieën voor je op een rijtje gezet. Voordat ik ze met je ga delen, wil ik je nog even meegeven dat het bij het toepassen van Human Design in jouw bedrijf het belangrijk is om te kijken naar het complete design, in plaats van naar slechts een paar onderdelen en daar je conclusies uit trekken. Natuurlijk is dat een mooi startpunt, en we zijn allemaal ooit ergens begonnen of gaan ergens beginnen, maar de losse onderdelen kunnen  niet bestaan zonder het geheel en omgekeerd, en daarom is het belangrijk je te realiseren dat het geen quick-fix is met enkel je profiel toe te gaan passen of alleen je strategie en autoriteit. Dit brengt je absoluut al heel veel, maar wat je voor jezelf wil en wanneer alles samen komt, is als je voor een complete business by design kiest. Dit is waarom ik je in de training daar heel uitgebreid alle stappen in aanbied. Dit is hoe Human Design bedoeld is: het geheel van jou als persoon te zien en om naar het geheel te kijken moet je de stukjes in acht nemen en dan uitzoomen hoe dat in het grotere plaatje past. Wil je dus het meteen goed gaan doen en het complete plaatje aanpakken, dan raad ik je naast het toepassen van deze strategieën die een paar stukjes uit het geheel zijn, ook zeker aan om in de training te stappen. 

Dan komen nu de strategieën waar je al enorm veel mee kunt bereiken om meer aligned te gaan ondernemen.

Strategie 1: Ontdek jouw Human Design strategie en kies voor de weg van de minste weerstand

Het begrijpen en gaan belichamen van jouw strategie in jouw bedrijf is van cruciaal belang wanneer je een florerende en authentieke business wil, en wanneer je een florerende en authentieke ondernemer wil zijn. 

Wanneer je namelijk jouw strategie in jouw bedrijf gaat toepassen, ga je meer en meer jezelf zijn, en ga je daardoor op de meest productieve en krachtige manier gebruik maken van jouw energie, kies je voor de weg van de minste weerstand, ga je makkelijker kansen voor jezelf creëren en sneller grootse resultaten behalen. Het is hoe jij van nature bent ontworpen om kansen aan te trekken.

Het laat jou ook zien hoe jij van nature met jouw omgeving communiceert. Zo is het essentieel dat je weet of je mag initiëren (Manifestor), reageren (Manifesting Generator en Generator), moet wachten op een uitnodiging (Projector) of op een maancyclus (Reflector). Dit is jouw strategie binnen jouw Human Design en wanneer je die gaat belichamen, zet je de deuren open naar kansen, naar mogelijkheden, en communiceer je met bijvoorbeeld een team of klanten op de juiste manier. 

Voor je aanbod is het ook super belangrijk om jouw strategie toe te passen. Ik had voordat Human Design in mijn leven en business kwam een aanbod dat totaal niet liep, ploeteren was, en waarbij ik veel bitterheid voelde (mijn not-self emotie als Projector). Ik had alles zelf bedacht, dus geïnitieerd terwijl ik geen Manifestor ben, en totaal niet mijn strategie toegepast: handelen op basis van uitnodigingen. Daardoor stroomde het totaal niet. Ik koos niet voor de weg van de minste weerstand, maar juist voor de weg van de meeste weerstand. Ik maakte ook niet op de meest productieve en krachtige manier gebruik van mijn energie en wist ook niet goed wat ik kwam brengen en hoe ik me mocht onderscheiden. 

Ik zie dit bij heel veel ondernemers: dat zij een aanbod hebben waar niet aligned hun strategie is toegepast, wat vaak zelf is bedacht terwijl ze geen Manifestor zijn en niet mogen initiëren, en dat het aanbod dan ook stroperig voelt. Je strategie toepassen in je aanbod zorgt er voor dat je een aanbod creëert dat stroomt, en dat de hoogste expressie van jouw unieke energie weerspiegelt waar jij de wereld mee mag dienen. Je komt in je kracht te staan, neemt weerstand weg, trekt kansen aan en onderneemt bovenal authentiek zoals jij bent bedoeld. Je bent jezelf.

In mijn challenge leer je de prachtige basis over jouw strategie in business, in de reading ga je hier al dieper op in, en in de training krijg je het complete plaatje. 

Strategie 2: Begrijp hoe jij beslissingen maakt: leer jouw Human Design autoriteit te belichamen

Jouw autoriteit is hoe jij van nature bent ontworpen om beslissingen te nemen. Dit is hoe het Universum tot jou spreekt. Het jou laat zien: dit is jouw pad.

Als er iets in je bedrijf belangrijk is, dan is het dat jij keuzes maakt die passen bij jou. Ik zie het echt zo vaak gebeuren dat ondernemers beslissingen bij anderen neerleggen, dat ze hun kracht weggeven door een ander de beslissing te laten maken of door een beslissing te baseren op wat ze anderen zien doen die daar heel succesvol mee zijn. Dat je bijvoorbeeld besluit ook consistent content te gaan creëren, omdat je anderen hier heel succesvol mee ziet zijn. Vaker wel dan niet is een ondernemer daardoor een business aan het runnen op wat werkt voor een ander, maar niet voor hem of haar. Daardoor belanden ze in hun not-self.

Wanneer je weet hoe jij bedoeld bent om beslissingen te nemen, neem je de kracht weer in eigen handen en ga je floreren. Dan ga je jouw pad bewandelen. Ik heb bijvoorbeeld een emotionele autoriteit en voordat Human Design in mijn leven en business kwam, nam ik vaak beslissingen op dezelfde dag terwijl mijn autoriteit mij laat zien dat ik daar nachtjes over mag slapen. Anders beslis ik in de emotie, en ik kan me genoeg momenten herinneren waarbij ik een beslissing in de emotie maakte die niet voor me werkte. Ik eer nu echt de tijd. Human Design kent 7 autoriteiten: de emotionele autoriteit, de sacrale autoriteit, de milt autoriteit, de ego autoriteit, de G-autoriteit (self-projected), de mentale autoriteit en de none of ook wel lunar autoriteit. Een van die zeven is dus jouw beslissingsmechanisme.

Als je dieper in jouw autoriteit wil duiken dan kan dat in de challenge, reading en training

Strategie 3: Creëer een aanbod op basis van jouw energytype

Er zijn vijf energytypes: Manifestor, Manifesting Generator, Generator, Projector en Reflector. Ik deelde er net al bij de strategie een beetje over: over dat ik – toen ik begon als ondernemer-, een aanbod had gecreëerd dat totaal niet op uitnodigingen was gebaseerd (dit is mijn strategie als Projector). Ik had alles zelf bedacht. Daarnaast had ik ook geen Projector aanbod, want een Projector aanbod is heel simpel. In mijn Human Design in Business Training ontdek je precies wat voor aanbod er bij jouw energytype hoort.

Voor mij was dit zo’n eye-opener. Ik had namelijk een Manifesting Generator aanbod waarbij ik zelfs op het hoogtepunt 19 verschillende producten had. Ik sprak ook totaal niet één doelgroep aan en wist zelf eigenlijk ook niet goed wat mij nu uniek maakte en wat ik kwam brengen. Ik heb toen in 2021 besloten met alles te stoppen, en helemaal opnieuw te beginnen en alleen nog maar een aanbod te creeren dat volledig aligned was met mijn Projector zijn. Wauw, wat een verschil! Van aftstoten naar aantrekken. Van ploeteren naar floreren. Van nauwelijks rond kunnen komen, naar afgelopen maand mijn eerste 20K maand. Van regelmatig niet resonerende klanten, naar diep resonerende klanten. Van heel veel bitterheid, naar heel veel succes gevoelens. 

Ik zou nooit meer anders willen. En ik zie dat dit ook de nummer 1 reden is in de bedrijven van anderen waarbij het niet stroomt en/of waarbij ze volle bak in hun not-self emotie zitten: dat hun aanbod niet by design is. Ik gun je het echt anders! En weet dus ook echt uit eigen ervaring dat het anders kan. 

Strategie 4: Ga content creëren op basis van jouw profielen

Als er iets een grote game-changer voor mij in mijn bedrijf is geweest, dan is het wel mijn profielen als contentstrategieen gaan belichamen. Ik heb een 4 en een 6 profiel en aan beide profielen is een contentstrategie gekoppeld. Je profielen zijn namelijk de twee rollen die je in dit leven hebt: samen vormen ze jouw karakter. Het is onze unieke vorm en laat ons zien hoe we onszelf uitdrukken in de wereld. Vandaar ook dat het dus onze contentstrategieeen zijn.

We hebben allemaal twee profielen, wat de twee cijfers ons laten zien (bij mij is dat 4/6 dus). Het eerste profiel is waar jij jezelf in herkent: dat is je bewuste profiel. Dit is wat jouw gedrag, jouw kwaliteiten en voorkeuren kenmerkt, dit is ’typisch jou’. Het tweede profiel is waar anderen jou in herkennen: jouw onbewuste profiel. Dit herken jij vaak minder goed bij jezelf, waardoor hier jouw verborgen talenten liggen als ook jouw uitdagingen. Human Design kent 6 profielen van 1 t/m 6 en je hebt dus altijd een combinatie van twee profielen. Door jouw energy type, strategie en autoriteit te volgen, kun jij jouw profielen op het hoogste niveau activeren en gebruiken. Als je dus de eerste drie strategieën volgt, kun je strategie 4 gaan activeren. 

Contentcreatie is voor mij daardoor echt heel simpel, makkelijk en bovenal ook leuk geworden. Ik pas nu dagelijks mijn 4 en 6 profiel-contentstrategieen toe waarbij ik daar niet eens meer over na moet denken, maar dat vanzelf gaat. Ik heb het me zo eigen gemaakt. Door deze te gaan belichamen heb ik iedere dag klanten, en vrijwel iedere dag ook meerdere klanten. Puur door heel authentiek een paar stories te maken, of een mail te versturen, en ook in deze blog en alle andere blogs en podastafleveringen pas ik ze ook toe. Daardoor resoneert mijn content op een diep niveau: het is een weerspiegeling van mijn energie. Het raakt de kern, en daardoor willen mensen klant bij mij worden en converteert het dus ook geweldig.

Jouw profielen en de gerelateerde contentstrategieen ontdek je in de reading, en op een dieper niveau in de training

Strategie 5: Leer over de stemgeluiden van het keelcentrum

Wist je dat iedere gate in het keelcentrum verbonden is aan een eigen stemgeluid? Het ontdekken en leren begrijpen van de verschillende stemgeluiden in het keelcentrum speelt een sleutelrol in jouw business succes. Het is namelijk van groot belang om authentiek te communiceren met anderen, om content te maken en marketing te doen die jouw unieke energie vertaalt, zodat klanten die met jou resoneren jou weten te vinden. 

Jouw stemgeluiden omvatten jouw persoonlijke manier van uiten, wat super waardevol is om deze in je marketing en sales bewust in te gaan zetten, waardoor het essentieel is deze stemgeluiden van jouw keelcentrum te begrijpen. Wanneer je begrijpt welke stem je in jouw marketing naar voren mag brengen, kun je beter begrijpen wanneer je jouw eigen stem het beste gebruikt en wanneer ook beter van niet. Dit stelt jou in staat om een bedrijf op te bouwen waar je van houdt en dat gefundeerd is op jouw krachten.

Ze helpen jou namelijk om jezelf te gaan onderscheiden. Dit is van groot belang voor zakelijk succes, want alle energie uit jouw lichaam manifesteert zich via de keel. Het is jouw manifestatie in spraak naar buiten toe en dat is dus samen met jouw energie hoe anderen op jou reageren. Je communiceert namelijk via dit centrum jouw ideeën en concepten, je uit jezelf als persoon, je bouwt een community op met de mensen waarbij jouw woorden landen, je uit je overtuigingen, je deelt jouw meningen. 

Dit is waarom ik hier in de Human Design in Business Training een hele les aan wijd. In jouw bedrijf is het namelijk heel belangrijk dat jij authentiek met anderen communiceert. Zodat je bijvoorbeeld in jouw content jezelf krachtig positioneert met jouw eigen stemgeluiden en daarmee de klanten aantrekt die met jou resoneren. 

Strategie 6: Ga je marketing en sales doen op basis van jouw Human Design

Ook jouw marketing en sales zijn gekoppeld aan jouw Human Design. Jouw marketing wordt bepaald op basis van jouw energytype, en jouw sales doe je op basis van de definitie van jouw centrums, in combinatie met nog een aantal andere elementen uit jouw design. Daarom is het zo belangrijk dat je het complete plaatje van jouw design in acht neemt (wat je in de training leert). 

Als ik ergens veel ondernemers mee zie ploeteren, dan is het wel met hun marketing en sales. Ze vinden het niet leuk, het is een ‘moetje’, het vraagt veel van ze, het kost ze veel energie. Terwijl dat het kanaal is hoe de klant bij jou terecht mag komen. Ik snap het ook wel, want heel veel ondernemers passen hier het sausje van de ander toe. Ze zien iemand succesvol zijn, of lezen er boeken over, of luisteren er podcastafleveringen over, en gaan dan dat doen wat voor die ander heel goed werkt. Wat vaak helemaal niet voor hen blijkt te werken.

Op dit stuk krijg ik het vaakst de reactie: ‘er is niets mis met mij’ als ze mee doen aan de challenge, de reading ontvangen of in de training stappen. Manifesting Generators die bijvoorbeeld denken dat ze zich op één ding moeten focussen, en ontdekken dat dat helemaal niet hoeft. Waarbij ze heel concrete tips krijgen hoe ze het dan wel mogen doen. 

In de challenge ontdek je al een klein onderdeel van hoe je sales mag doen: hoe je jezelf in de juiste verkoopenergie brengt. In de reading ontvang je hele waardevolle informatie hoe je jouw marketing mag doen. In de training komen zowel marketing als sales heel uitgebreid aan bod en ga je dit compleet by design doen. Dan gaat het echt simpel, leuk en ook makkelijk voor je worden! Gewoon, door jezelf te zijn. 

Strategie 7: Ontdek waar je jouw pad in jouw business bewandelt en waar niet: jouw not-self en signature emotie

Jouw not-self en signature emoties zijn zulke wijze raadgevers! Ze laten jou letterlijk zien wanneer jij wel jouw pad bewandelt (jouw signature emotie) en wanneer je niet jouw pad bewandelt (jouw not-self emotie). De not-self van ieder type is boosheid (Manifestor), frustratie (Manifesting Generator en Generator), bitterheid (Projector) en teleurstelling (Reflector). De signature van ieder type is innerlijke vrede (Manifestor), tevredenheid (Manifesting Generator en Generator), je succesvol voelen (Projector) en verwonderd worden door het leven (Reflector).

Ik weet dat als ik me als Projector bitter voel, dat ik dan van mijn pad ben afgeweken. Dan maak ik vanuit dat hogere bewustzijn een keuze om weer in alignment te raken. Ik vraag mezelf dan hoe ik naar succes kan reiken, hoe ik me succesvol kan voelen. Ik laat me vervolgens leiden door mijn autoriteit die me terug op mijn pad brengt en slaap hier dan even over. Wanneer ik me succesvol voel, weet ik dat ik aligned ben. Bij het schrijven van deze blog voel ik mij bijvoorbeeld super succesvol in de fijne content die ik voor je maak en dat ik voel dat deze mega veel waarde bevat, en dus schrijf ik vanuit een heerlijk alignment.

Wanneer je je bewust wordt van jouw not-self en signature emotie, kun je vervolgens ook alle negen centrums langs gaan om te ontdekken of je daarin in je not-self of in je signature emotie ziet. Hiermee start je nog verder het proces van deconditioneren: de laagjes er af pellen die jou hebben verwijderd van jouw ware zelf.

In de challenge maak je kennis met de not-self en de signature emotie, in de reading duik je er dieper op in, en in de training pak je dit compleet aan. In de training krijg je namelijk een uitgebreid overzicht van alle 9 centrums en ga je ontdekken of je hier wel of niet aligned in bent, of je hier wel of niet in je signature emotie zit dus. Om vervolgens stappen te gaan maken hierin aligned te gaan raken. Voor mij heeft dat ontzettend veel groei in beweging gezet en ik ben me op vele vlakken in mijn bedrijf daardoor van bitterheid (not-self) naar succes gaan verplaatsen (signature emotie).

Strategie 8: Begrijp wat jouw meest ideale omgeving is om jouw business in te runnen

Het is zo fijn om te weten in welke omgeving jij het meest floreert. Ik heb over iedere environment binnen Human Design een blog geschreven wat jouw meest ideale omgeving is. Voor het kiezen van de juiste werkplek is dit een cruciale, want je wil ergens zitten waar jij het meest wordt gevoed. Voor mij is dat bijvoorbeeld de market environment. Ik kijk dus graag tijdens het werken naar buiten waar ik blij word van als daar bedrijvigheid plaatsvindt. Of bijvoorbeeld in koffietentjes of in een bibliotheek.

Strategie 9: Ontdek hoe jij het beste informatie tot je neemt en voor jezelf zorgt

Ohhh, dit is ook zo’n fijne om over jezelf te ontdekken! In de training deel ik alle vier de tranformatiepijlen en wat voor impact deze op jouw bedrijf hebben. Die is enorm! Zo ook de Digestion pijl: deze vertelt jou hoe jij het beste informatie tot je neemt en voor jezelf zorgt. Of dat consistent of juist intuitief is. In een businesswereld waar ik echt zó vaak andere ondernemers hoor zeggen ‘consistentie is key’, is deze pijl echt cruciaal om te weten of dit inderdaad zo voor jou is. Want dit sijpelt letterlijk in alles door: of je wel of niet consistent mag eten, slapen, sporten, maar ook content creëren. Consistentie is dus zeker niet key voor iedereen en ik zie hier veel ondernemers mee worstelen. Wat een verademing is het dan altijd als ze in mijn training ontdekken dat dit niet voor ze werkt en dat zij het anders mogen doen. Voor mij werkt het wel, maar je zal mij nooit dit algemene advies aan anderen horen geven dat consistentie key is, omdat ik weet en zie dat dit dus zeker niet voor iedereen zo is. Dat vind ik zo mooi aan Human Design: dat we mogen doen wat werkt voor ons. Niet voor iemand anders. Ik kan je daardoor ook heel gericht businessadvies geven, helemaal afgestemd op jou.

Strategie 10: Laat alle ‘moetjes’ los

Dit is ook zo fijn aan Human Design, en sluit aan bij waar ik strategie 9 mee af sloot: dat je mag gaan doen wat werkt voor jou. Waardoor je zo veel ‘moetjes’ los kunt laten. Bijvoorbeeld dus ‘consistentie is key’. Andere moetjes die ik veel voorbij hoor komen is ‘start before you are ready’ of ‘kies een niche’. Dat je gewoon moet gaan beginnen, het gewoon moet gaan doen. Niet dus als het niet op basis van jouw strategie en autoriteit gaat. Dit is waarom ik toen een ploeter aanbod had waarbij ik enorm in mijn not-self zat: ik was een enorm bittere Projector doordat ik alles zelf initieerde en bedacht, in plaats van creëerde op basis van uitnodigingen en nachtjes slapen. Ik had geen niche, terwijl het kiezen van een niche juist geweldig voor mij werkte. Ook dat ontdek je in de reading en op een dieper niveau in de training of een niche wel of niet voor je werkt.

Ik heb ook zo veel strategieen van een ander los kunnen laten die niet voor mij zijn. Zalig! Ik stopte met funnels, ik deed geen advertenties meer, allemaal ‘moetjes’ die ik heerlijk losliet en nu ook vanuit mijn design kan verklaren waarom het toen niet voor me werkte of überhaupt niet voor me werkt. Zo zit ik ook niet op Tiktok, en ging ik ook niet mee in Clubhouse omdat ik die niet voel(de). Ik volg alleen trends als dat aligned is, en kan er ook heel goed op vertrouwen als ik er niets mee mag in dat moment. Ik ben niet bang de boot te missen. Mijn Human Design experiment heeft me juist laten zien dat ik op mezelf kan vertrouwen en dat mijn lichaam mij de weg wijst. Dat is de enige weg die ik volg en die volg ik heel succesvol. 

Laat deze 10 strategieeen een inspiratiebron zijn om meer authentiek te gaan leven en ondernemen. Dat is wat ik jou gun! Dat je jezelf kan en mag zijn, dat je daardoor deuren gaat open die je niet voor mogelijk hield, dat je geniet van het leven en de mensen om je heen, dat je in je signature emotie je bedrijf ervaart en je leven leidt. Mocht je dit met mij willen doen, dan kan dat op de volgende manieren:

  • Doe mee aan mijn Human Design in Business Challenge – de gouden basis

Deze challenge is voor ondernemers (to be) die willen vertrouwen op wat ze voelen in hun lijf, waardoor ze authentieke en krachtige keuzes gaan maken in hun weg naar succes en  de stappen durven gaan zetten. Je stapt af van de ‘One-size-fits-all-business-formules’ en krijg inzicht in hoe jij het makkelijkst kansen creëert en soepel grote resultaten behaald door jezelf te zijn. Je gaat nog veel meer achter jouw unieke energie staan en in jezelf geloven. Doordat jij het waard bent en je dat in je diepste vezel voelt, ga je ontvangen wat je wenst. 

  • Ontvang een Human Design in Business Reading – roadmap naar succes

De Human Design in Business reading is een blauwdruk voor de ondernemer die haar unieke energie authentiek en ijzersterk in haar bedrijf wil neerzetten. Je wil krachtige content schrijven en authentieke marketing doen die naadloos aansluit op jouw unieke energie en de verlangens van jouw droomklant, zodat jouw droomklanten ‘ja’ zeggen. Je wil weten wat jouw talenten zijn, zodat je voor jezelf en jouw aanbod kunt gaan staan. Daar gaan droomklanten massaal op reageren en dat is wat je wenst.

  • Start direct met mijn Human Design in Business Training – voor als je een complete business by design wil

Dit is een online programma voor ondernemers die willen leren begrijpen en herkennen wat ze uniek maakt. Je wil zelfverzekerd(er) worden over volgende stappen en écht actie gaan ondernemen. Je wenst een krachtigere brand, vanuit een diepere authenticiteit. Een brand die consistent is en blijft groeien. Je wenst ook te ontdekken hoe jij persoonlijk overvloed aantrekt. Het lijkt je gewoon zo heerlijk om je business te runnen op een manier die goed voelt, waarbij het makkelijker, gestroomlijnder en meer verbonden voelt, en resulteert in meer overvloed, geluk en plezier. Daar kun je vandaag direct mee starten door in de training te stappen.